Bortglömt

Vad har hänt!? Jag har helt glömt bort denna blogg och jag ber om ursäkt. jag och Dixon prov startade i en agility tävling, gick dock åt pipsvängen och är något vi väljer att aldrig mer prata om ;) nej då! jag visste att det skulle gå lite halv dant då han senaste månaderna tappat fokus. Kan bero på att han är 2 år ?! Dock känner jag att han senaste tiden börjat skärp till sig så det kan bara bli bättre :)
Har inga färska bilder men ska försöka ta tag i det nu någon dag!
Lite uppdatering i allafall :)
Kramar från oss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det känns som det alltid går åt pipsvängen när man debuterar. I dag har Kilroy skällt ut 2 av 10 kunder kanske på jobbet. Han som var så söt och snäll förra veckan. Hoppas ni mår bra

2011-10-14 @ 17:56:44
Postat av: Maria och pappa Ace

Roligt att se att ni lever, även om vi har koll på facebook. Vid 3 års åldern tyckte jag pappa Ace förändrade sig mkt och mognade. Håller tummarna för att pappakopian snart varvar ner lite. Sen får ni ut på tävlingsbanan igen :-) kram från skåne

2011-11-03 @ 10:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0