Nya bilder

Ikväll har jag och Dixon varit ute på en super mysig promenad. Vi är ju ute varje dag på promenader men denna var någt utöver det vanliga. Solnedgång, tysnad, inga måsten och ett lugnt tempo, det märktes att vi både njöt.
Kom på att ni aldrig sett honom "live" och tänkte jag skulle impuls filma honom. Nu när jag ser film snuttarna på datorn så inser jag vilken "bebis" röst jag har till honom (han är ju fatiskt min "bebis" så det gör väl inget egentligen) dock väldigt pinsamt. hehe! En annan sak är att filmerna blir på snedden på datorn, fast de är filmade med rak kamera. hm... jag är inte speciellt teknisk heller så vet inte riktigt hur jag ska göra...
jaja tänker att jag bjuder på några sköna bilder som säger allt om vår mysiga promenad :)

kramar från oss!






 Lurvbollen själv :)












Kommentarer
Postat av: Letizia & Zelda

Hej!

en till tollarblogg, kul! :) De kan aldrig bli för många ;) Jättefin hund. Var kommer han ifrån?



Hälsningar från Letizia & Zelda

2011-06-19 @ 17:46:56
URL: http://tollarzelda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0