Yeeaah!

Hej alla! Förra veckan tog jag tag i saken och åkte iväg och höft röntgade Dixon. Det tog en timme och min lille grabb blev himla dålig av lungnandet han fick. Det var inte alls samma hund under ett dygn. Men nu mår han bra! Idag fick jag sms av Maria och sedan ett brev på posten där det stod att han hade b höfter. Känns toppen! Så skönt att få ett svar på att allt är okej, vi är super glada!!! ;) Annars har det inte hänt mycke. Jag har börjat studera till socionom så jag sitter med ögonen i böcker hela dagarna. Dixon har fått börja varit hemma själv mer nu när jag är i skolan. Det innefattar som mest 5 Tim i sträck. Då går vi dock en lång promenad både innan och efter. Han är så duktig, det verkar som att han sover bort tiden, vilket är toppen! Min kamera är hos min bror så det har blivit dåligt med bilder. Ska se om jag har några nya på mobilen. Nu är vi sugna på våren och idag fick vi riktiga vår känslor när solen sken, himlen var blå och det var plusgrader ute. Vi längtar efter att få dra igång med agilityn igen. Nu ska vi titta på handboll! Kramar från Örebro :)

Kommentarer
Postat av: Maria och pappa Ace

Ännu ett stort grattis från skåne! kram

2011-01-20 @ 20:57:56
Postat av: Monica Tolla o Busan

Härligt :) Grattis!

Se till att få hem kameran för nu vill vi se bilder på grabben:)

Kram

2011-01-21 @ 11:26:49
Postat av: Lena, Tuva o Atla

Grattis från oss också!

Så skönt att höra att höfterna var OK! Jag undrar bara i all välmening om armbågarna röntgades samtidigt? Jag tycker att din kille vuxit rejält och att han är väldigt fin.

Lycka till med dina studier. Skönt att Dixon sover och kopplar av när du är borta.

Kramar från

Brunflo

2011-01-28 @ 15:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0