Lika dålig som vanligt!

Hej alla!
Idag slog det mig att det återigen var evigheter sen jag uppdaterade bloggen. Tiden bara försvinner och jag hinner knappt med att förstå att det snart är sommar.
Dixon är det bra med. Han står kvar vid sina 17 kg i vikt men är nu jätte fin i muskelaturen. :)
Förra veckan anmälde vi oss till fortsättnings kurs i agilityn, ska bli riktigt kul. Vi bev frågade om v i ville ställa upp och tävla men feg som jag är tacka jag nej. kanske efter sommaren när vi fått "mer kött på benen", så att säga ;)
Kul att det går så bra för alla syskon, Dixon är en stolt bror!
Slänger in en bild som vi tog på vår lång promenad idag, det blåser storm här i Örebro.
Ta hand om er!!
kramar från oss





Måste visa er denna bild, Dixon ska jämt vara med när jag pluggar och helst så nära som möjligt. Blev att sitta i knä denna dag :)

Kommentarer
Postat av: Busan

Häärligt med lite uppdatering,har längtat efter det:-)

Vintern har ju ännu en gång varit uberlång så här njuter vi fullt ut av barmarken,har precis avslutat en apporteringskurs o den var kul.Nu hoppas jag matte låter mig apportera riktigt mycket o bara värmen kommer då ska vi bada det längtar jag efter.



Nospuss från Busan (ja matte sitter o tjatar att hon med hälsar)

2011-04-09 @ 07:00:45
URL: http://tollarbus.bloggplatsen.se
Postat av: Dice

Åhh håller med Busan, roligt med uppdatering! Vi vill läsa allt ni gör:) Hos oss är det fortfarande vinter, längtar till sommaren.



Kram från oss i norr

2011-04-09 @ 08:13:37
URL: http://www.tollarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0