Vilken hetta!

Hej!

Dagarna går och det händer inte speciellt mycket. Kursen är avslutad och vi ligger ganska lågt med träning just nu. Varför? hm.. det kanske beror på att det är så varmt att vi inte har någon ork. Ja förmodligen! Igår stod termometern på 33 grader i skuggan. Vilken hetta! Jag klagar inte då jag mycket väl minns vintern vi hade för några månader sen, jag älskar värme! Dock blir man ju rätt seg... Jag har min semster nu den här sommaren och den är på hela 6 dagar. Inte mycket men jag får njuta av det lilla. Dixon och jag har tillbringat dagarna vid en sjö. Underbart! Dixon orkar inte med värmen, han gnäller och gnäller men vid sjön ligger han i vattnet i princip HELA tiden och han njuter till 100% :) Det är semester! ;)

Det var en snabb uppdatering från oss! Vi hör åska långt bort, kanske lite regn på gång?
 
Hej hej!



















Kommentarer
Postat av: Maria och pappa Ace

Vilken härlig stil han har haha, kommer ni på tollarspecialen så man får träffa er? kram

2010-07-14 @ 09:05:16
Postat av: Emelie o Nova

Hej! Kom n på din blogg, jag har också en tollare. Vartifrån kommer din? Och vart bor ni någonstans? :) Kul att lära känna lite andra tollarägare :)

2010-07-22 @ 20:28:58
URL: http://nagontingstorre.blogg.se/
Postat av: Pappa Ace

Nej nu tycker vi allt det är dags för en ny blogg :-) kram från Pappsen Ace med bihanget Maria

2010-08-27 @ 09:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0