Julen närmar sig!

Julen närmar sig snabbare än vi förstått. Det var ett tag sedan vi skrev här, vi ber om ursäkt över den grymt dåliga uppdateringen. Anledningen till det är att vi haft en mycket jobbig period i familjen. Nu ser vi på ljusare tider och det kan absolut inte bli sämre! 

Dixon har blivit  en tuff kille, han är världens snällaste men har senaste tiden blivit jätte jobbig vid vissa hundmöten, han låter som en "mördar"hund i en skräckfilm. Måste erkänna att även jag som matte blev väldigt förvånad över detta läte. Jag har varit dålig på att träna honom men nu ska det bli ändring på det, fot gående i koppel och hundmöten ska prioriteras i fortsättningen. Vill inte skämmas och vara nervös när vi möter andra hundar. (Kan erkänna att jag skämt bort Dixon lite, under den senaste tiden har vi spenderat den mesta tiden i skogen och ute på landet där han sprungit lös nästintill hela tiden och enbart umgåtts med sina jackrussel vänner, så hans beteende kan bero till en viss del på mig.)

Jag följer en andra i era bloggar och jag ler stort för mig själv när jag ser hur lika syskonen och deras föräldrar är. Ingen skulle kunna påstå att Ace inte är far till min grabb. ;)

Jag hoppas att ni är nöjda över denna lilla uppdatering och att ni alla kommer få en underbar jul.
Vi avslutar med att ge er två härliga vinter bilder på Dixon som togs förra veckan och så lovar vi att vi ska bli bättre på att uppdatera er om hur vi har det!

Massa Kramar Sandra & Dixon





Kommentarer
Postat av: Jennie, Phoenix och Dice

Hejsan!



Vad roligt att hitta en uppdatering här:) Snygga killen han har blivit!



Hoppas det löser sig i familjen, inte roligt när det strular.



Tycker vi får planera in nån valpträff till sommaren så man får se alla syskonen tillsammans. Vad tror du om det?



Kram från oss i norr

2010-12-20 @ 07:21:14
URL: http://phoenix.bloggagratis.se
Postat av: Maria och pappa Ace

Åååhh så härligt med en uppdatering från er, det har vi saknat :-) Pojken ser underbart vacker ut, sista bilden var som ett vackert julkort. Hoppas allt nu bara blir bättre och bättre för er och att ni har en härlig jul! massor med kramar från maria och pappa Ace

2010-12-20 @ 11:24:48
URL: http://www.utzi.se
Postat av: Sandra Hermansson

Känner igen det där vid hundmöten. Men tränar man p fotgående o har godis fungerar det utmärkt för min tjej!:) /MVH Sandra o Tollaren Maya

2010-12-22 @ 12:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0